بدون دسته بندی

تصادف جان ۲ شهروند کرمانشاهی را گرفت

 رییس پلیس راهور کرمانشاه گفت: بر اثر تصادف سه دستگاه خودرو وانت نیسان، پژو ۲۰۶ و پیکان در بلوار جانبازان شهر کرمانشاه امروز سه‌شنبه؛ ۲ نفر جان باختند و ۲ نفر نیز مجروح شدند.

سرهنگ «محمد حیدری» روز سه‌شنبه در گفت و گویی  افزود: این سانحه رانندگی دلخراش امروز ساعت هشت صبح در بلوار جانباران به دلیل انحراف و بی احتیاطی رانند وانت نیسان به خط مخالف اتفاق افتاده است.

وی گفت: بر اثر این تصادف راننده وانت نیسان و راننده پژوه ۲۰۶ که در خط مخالف در حال عبور بود؛ بر اثر برخورد مستقیم جان باختند و ۲ نفر نیز مجروح شد که با حضور به موقع اوژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

سرهنگ حیدری در ادامه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه آمار فوتی های تصادفات درون شهری استان کرمانشاه؛ ۱۰ نفر کاهش داشته است.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۲۵ هزار ۴۵ کیلومتر مربع، یک و نیم درصد مساحت کشور را به خود اختصاص داده است.

استان کرمانشاه دارای هشت هزار و ۵۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراهی است که از این میزان ۴۶۷ کیلومتر آن بزرگراه، ۴۷۳ کیلومتر راه اصلی، هزار و ۸۹۱ کیومتر راه فرعی و پنج هزار و ۲۲۰ کیومتر راه روستایی است.

همچنین ۹۲ درصد حمل و نقل در استان کرمانشاه از طریق جاده، پنج درصد هواپیما و سه درصد با قطار صورت می گیرد.

۶۸۰ هزار دستگاه خودرو در استان کرمانشاه موجود است که ۶۵ درصد از آنها در شهر کرمانشاه در حال تردد هستند.

دبیر : فاطمه خورشیدی نیا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا