بدون دسته بندی

ارائه خدمات به واحدهای تولیدی مستلزم انتقال حساب‌های بانکی آنها به کردستان است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: ارائه خدمات تولیدی اعم از صنعتی و معدنی از مهرماه سال جاری منوط به انتقال حساب های بانکی آنها به بانک های استان است.

 یه گزارش تازه ها -بختیار خلیقی ظهار کرد: پایان شهریورماه آخرین فرصت داده شده به واحدهای صنعتی و معدنی استان است تا حساب های بانکی خود را به داخل استان انتقال دهند.

وی اضافه کرد: از مهرماه به بعد هر واحد صنعتی و معدنی که حساب های بانکی خود را انتقال نداده باشد این عمل به عنوان ترک فعل محسوب می شود و هیچگونه خدماتی در استان به چنین واحدی ارائه نخواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: برمبنای ضوابط قانونی به ویژه قانون برنامه ششم توسعه، واحدهای تولیدی و صنعتی موظف هستند حساب و گردش مالی خود را در استان محل ذخایر معدنی و صنتعی داشته باشند.

خلیقی با بیان اینکه دفاتر مالی و قانونی این واحدها هم باید در استان محل ذخایر معدنی و صنعتی مستقر شود، گفت: تعیین میزان مالیات و پرداخت آن هم باید همین استان انجام شود و شورای معادن وظیفه نظارت بر اجرای این موارد را دارد.

وی با اشاره به اینکه موارد مذکور از مصوبات شورای معادن استان نیز هست، بیان کرد: انتظار می رود صاحبان واحدهای تولیدی در راستای عمل به این مصوبات و موارد قانونی نهایت همت و تلاش را داشته باشند تا بتوانند از این به بعد هم از خدمات استان به نحو احسن بهره‌ ببرند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا