ورزشی

ورزشکاران کرمانشاهی سال گذشته ۱۴۵ مدال برون مرزی کسب کردند

پایگاه خبری- تحلیلی تازه ها   به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، ورزشکاران کرمانشاهی طی سال گذشته بیش از ۱۴۵ مدال جهانی، بازیهای آسیایی، آسیایی و بین المللی را کسب کردند.

منوچهر حاتمی با اشاره به عملکرد ورزشکاران کرمانشاه در سال گذشته، اظهار کرد: قهرمانان این استان ۴۶ مدال جهانی، ۴۳ مدال آسیایی و ۵۱ عنوان بین المللی و پنج مدال در بازیهای المپیک آسیایی و پارآسیایی برای کشورمان به ارمغان آوردند.

وی از دعوت از ۲۳۹ ورزشکار استان به اردوی تیم های ملی طی این مدت هم خبر داد و گفت: این تعداد ورزشکار بارها و در اردوهای مختلف از سوی مربیان، به اردو فراخوانده شده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه اعزام ۲۳ مربی استان کرمانشاه در قالب تیم‌های ملی به مسابقات بین المللی و آسیایی طی یکسال را بی نظیر توصیف کرد و افزود: مربیان این استان با تلاش و علم خود موفق شده اند سهمی مهم در کادر فنی تیم های ملی داشته باشند.

وی در پایان برگزاری ۱۳ اردوی تیم های ملی و همچنین میزبانی ۵۹ مسابقه کشوری و منطقه ای در استان در قالب رقابت‌های قهرمانی کشور و کاپ آزاد کشوری را از دیگر اقدامات ورزش استان کرمانشاه در یکسال اخیر اعلام کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا