اجتماعی

پله برقی  های معیوب ،اصلاح و راه اندازی می شوند.

پایگاه خبری-تحلیلی تازه ها  عملیات راه‌اندازی مجدد پل‌های مکانیزه کلانشهر کرمانشاه و تعمیر و راه‌اندازی سه پله برقی عابر پیاده با اعتباری بیش از ۱۴ میلیارد ریال پس از دستور شهردار توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه؛ دکتر نادر نوروزی با تاکید بر اصلاح و راه اندازی پله های برقی اظهار داشت: با توجه به این که علاج مقابله با بحران ها ایمن سازی است، لذا راه اندازی پل های مکانیزه در کرمانشاه موجب  کاهش حجم تردّد عابران از گذرگاه های خطرناک می‌شود و بر این اساس می بایستی اصلاح، رفع نقص و راه اندازی آن ها هر چه سریعتر صورت پذیرد .

 

با تلاش های شبانه روزی متخصصان این معاونت، عملیات تعمیر و راه اندازی پل مکانیزه  درب بیمارستان طالقانی و باله های غربی  پل میدان آزادی انجام گرفت و در حال حاضر قابلیت استفاده برای همشهریان محترم را دارد و بصورت همزمان نیز پوشش پلی کربنات آن در حال نصب و اجراست.

لازم به توضیح است یکی از عوامل خرابی پل های مکانیزه در کرمانشاه؛ موضوع سرقت لوازم و قطعات این پل هاست، چنان که با کمال تاسف همه تجهیزات و حتی موتور پله برقی سه راه ۲۲ بهمن به سرقت رفته که همین امر باعث شده تا تعمیر و  راه اندازی آن با مشکل مواجه شود و در این زمینه به خرید مجدد تجهیزات نیازمندیم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا