اجتماعی

اولین جشنواره فیلم و عکس ترافیکی برگزار می‌شود

اولین جشنواره مسابقه عکاسی و فیلمیرداری از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه با موضوع عکس یا فیلم ۶۰ ثانیه‌ای از رفتار صحیح یا غلط رانندگی خودرو، موتورسیکلت و حتی عابران پیاده برگزار خواهد شد.

 

پایگاه خبری- تحلیلی تازه ها   اولین جشنواره مسابقه عکاسی و فیلمیرداری از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه با موضوع عکس یا فیلم ۶۰ ثانیه‌ای از رفتار صحیح یا غلط رانندگی خودرو، موتورسیکلت و حتی عابران پیاده برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار تازه ها به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه؛ عکس‌ها و فیلم‌های ارسالی باید شامل رفتارهای صحیح یا غلط ترافیکی رانندگان، موتورسواران و عابران پیاده باشد.

فیلم‌های ارسالی باید حداکثر ۶۰ ثانیه با حجم ۱۰۰ مگابایت باشند و با تلفن همراه و به صورت افقی گرفته شده باشند، مهلت ارسال آثار تا پایان شهریور ماه خواهد بود.

روابط عمومی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرمانشاه با اشاره به در نظر گرفتن جوایز نفیسی برای برندگان، گفت: علاقمندان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به واحد روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه مراجعه کنند.

هنرمندان و علاقه مندان می توانند آثار هنری خود را به شماره تلگرام ۰۹۰۱۲۸۸۶۱۹۸ ارسال نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا