اجتماعیاسلاید

ابلاغ «پیوست رسانه ای» سازمان نوسازی مدارس کشور / تلاش بر انتشار طعم شیرین خدمات حوزه مدرسه سازی

به گزارش تازه ها خبر به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، شهریار خواجه صالحانی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان از تدوین و تصویب پیوست رسانه ای با هدف پوشش مناسب خبری، اطلاع رسانی و اقناع افکار عمومی درخصوص اقدامات و طرح های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خبر داد.

وی با بیان اینکه سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به عنوان بخشی از نظام تعلیم و تربیت ماموریت مهم بسترسازی، تامین و تجهیز محیط های آموزشی، تربیتی و ورزشی را بر عهده دارد، اظهار داشت: به دلیل اهمیت موضوع، جامعه گسترده مخاطبان و ذی نفعان، حضور و همراهی مردم و خیران در برنامه ها و حجم بالای کارهای عمرانی، اتخاذ رویکرد منسجم و روشن در ارتباطات رسانه ای ضرورت دارد.

صالحانی به تصویب «پیوست رسانه ای» در شورای معاونان اشاره کرد و گفت: ضرورت وجود پیوست رسانه ای در هر مجموعه ای برای ارتقا و توسعه فضای کار امری اجتناب ناپذیر است. در عصر جریان سازی و در رده پائین تر از آن عصر ارتباطات، مهم ترین اصلی که به موفقیت کمک خواهد کرد، تمرکز بر ارتباط سالم، پاسخگو و مستمر با مخاطبان است.

وی ادامه داد: به همین منظور پیوست‌رسانه‌ای سازمان نوسازی مدارس کشور، به عنوان سندی برای پوشش‌ خبری، اطلاع‌رسانی و قانع کردن افکار عمومی درباره اقدامات و طرح‌های مهم سازمان و هماهنگی در برگزاری برنامه‌ها و فعالیت های حوزه ستادی و ادارات کل استان ها از سوی واحد روابط‌ عمومی، طراحی، تدوین و تنظیم، اجرا و ارزیابی می‌شود.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور خاطر نشان کرد: از سوی دیگر با توجه به الزامات کاربستی جهاد تبیین و تهاجم فرهنگی و تبلیغات رسانه‌ای سوء دشمنان در نادیده گرفتن خدمات نظام و ایجاد تشویش در جامعه، موضوع جریان سازی در صدر عصر ارتباطات قرار گرفته است و تقویت این جایگاه و این عصر بدون حضور رسانه و تعاملات گسترده، مثبت و موثر رسانه ای عملاً غیر ممکن است.

صالحانی ابراز امیدواری کرد: در پیوست رسانه ای ابلاغی به ادارات کل استان ها، ضمن به کار بستن آن بر راهبردها و راهکارهای رسانه ای گسترده ای جهت استفاده، ارائه و برنامه ریزی کلیه فعالیت ها جهت همگرایی افکار عمومی با اهداف سیاستگذاران تاکید شده است تا  با امید آفرینی و تبیین حقایق  در جهت تحقق اهداف عمل کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا