اجتماعیاسلاید

با هر قلمی و قدمی می‌ توان در امر خیر مدرسه سازی مشارکت کرد / در این مسیر شما با خداوند معامله می‌کنید

به گزارش تازه ها خبر به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در گردهمایی مشترک معاونان مشارکت‌ها و مسئولان اعتبارات ادارات کل نوسازی مدارس استان‌ها در اردوگاه شهید باهنر تهران، هر قلمی و قدمی را در کنار کمک های مومنانه خیرین مشارکت در مدرسه سازی دانست.

ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در این نشست با اشاره به اینکه کار خیّری فقط پول و بحث مالی نیست، گفت: با قلمی و قدمی می‌ توان کار خیر کرد و کارکنان مشارکت ها که در این راه قدم برمی‌دارند و در هدایت و جلب خیرین تلاش می کنند نیز خیر هستند.

وی خطاب به حاضران گفت: این احساس را پیدا کنید که واقعا کار خیر می کنید و آن را کوچک نشمارید. در این مسیر شما با خداوند معامله می‌کنید. اینکه در سال گذشته آورده خیرین دو برابر شده است بخشی بخاطر نقش موثر شماست. در این راه با مجامع هماهنگ باشید.

وی ضمن تاکید بر جلب رضایت خیرین اظهار داشت: ظرفیت خیرین در داخل و خارج از کشور بسیار بیشتر از حال حاضر است. دقت در تنظیم تفاهم نامه ها و تعهد بر کاری که توان انجام آن وجود دارد به علاوه تکمیل طرح های خیری نیمه تمام و حل مسایل این بخش از جمله مواردی است که می تواند در جلب مشارکت بیشتر خیران موثر باشد.

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در پایان اقدامات دولت در تخصیص اعتبارات جهت تکمیل پروژه های خیری را شایسته تقدیر دانست و مدیران حاضر در سازمان نوسازی را دلسوز خیرین با پشتکار مناسب برای انجام ماموریت مدرسه سازی معرفی کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا