اسلاید

یوم الله ۱۳ آبان بیانگر مسئولیت پذیری دانش آموزان در تداوم انقلاب باوری و انقلاب یاوری است

به گزارش تازه ها از  پایگاه اطلاع رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس این سازمان به مناسبت فرارسیدن یوم الله سیزده آبان و روز دانش آموز پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و ثنا خداوندی را سزاست که ما را به راه بندگی خود هدایت نمود تا همواره در مسر حق و حقیقت گام برداریم. آنچه امروز از امنیت و اقتدار و آرامش داریم مرهون ایثارگری شهدای گرانقدری است که جان خود را برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایران عزیز فدا کردند. پاسداری از ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی وظیفه امروز ما و در جهت ادامه راه شهیدان است.

دشمنان ما که در صحنه‌های نبرد نظامی نتوانستند به اهداف خود برسند و شکست خوردند و امروز با روش‌های مختلف و با جنگی ترکیبی مقاصد خود را دنبال می‌کنند. تحریم اقتصادی، تهدید نظامی، خرابکاری و ترور، القائات مسموم رسانه‌ای و سیاه‌نمائی، بخشی از طراحی‌های دشمن برای جبران ناکامی‌هایی است که متحمل شده است.

روز بزرگ سیزدهم آبان بیانگر مسئولیت پذیری جوانان و نوجوانان و به ویژه دانش آموزان در تداوم انقلاب باوری و انقلاب یاوری است و این تجربه گران سنگ استکبار ستیزی، تکلیف سنگینی هم بر دوش معلمان و دیگر اصحاب علم می نهد تا ما را به این حقیقت رهنمون سازد که با تکیه بر تعهّد، تخصص و دانش همراه با ایمان، راه امام راحل و شهدای عزیز را با گسترش تعلیم و تربیت اسلامی ادامه دهیم.

این روز، روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان در سراسر جهان، روز مبارزه با زیاده خواهی مستکبران و ناعدالتی‌ها و روز حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در محکومیت توطئه های استکبار جهانی است.

کشور ما همواره سرشار از جوانان و نوجوانانی است که با درس گرفتن از مکتب انسان ساز اسلام و با امید به آینده آماده‌ی جهاد و فداکاری در راه مردم و میهن خویش هستند.

سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به عنوان دستگاه پیشران تعلیم و تربیت در حوزه ی جهاد مدرسه سازی با افتخار به شعار «مدرسه سازی؛ تجلی مردمی سازی» علی رغم همه‌ی تحریم های ظالمانه و ناملایمتی ها با تمام امکانات و ظرفیت‌های مردمی و سازمانی به میدان آمده و زمینه تسهیل گری و غنابخشی به آموزش و یادگیری فرزندان عزیز این مرز و بوم را فراهم آورده است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموزان شهید، این روز بزرگ را خدمت خانواده بزرگ تعلیم و تربیت به ویژه دانش آموزان عزیز تبریک عرض نموده و برای همگان آینده ای توام با موفقیت و بهروزی مسئلت می نمایم.

حمیدرضا خان محمدی

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا