اسلاید

طرح ۲ فوریتی ممنوعیت فروش مجوز طرح ترافیک در روزهای ناسالم تصویب شد

تهران بزرگ – تازه ها  – طرح ۲ فوریتی، ممنوعیت فروش مجوز طرح ترافیک (ورود به محدوده اجرای طرح) در روزهای ناسالم در یکصد و نود و هفتمین جلسه شورای شهر تهران بررسی و با ۱۷ رأی موافق به تصویب رسید.

به گزارش تازه ها  از پایگاه خبری شهر، طرح ۲ فوریتی ممنوعیت فروش آرم طرح ترافیک در روزهای ناسالم روز یکشنبه مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به مخاطرات آلودگی هوا بر سلامت شهروندان تهرانی و تأثیر مستقیم خودروهای در حال حرکت بر میزان آلودگی هوا، شهرداری تهران موظف شد در روزهایی که از سوی کمیته اضطرار آلودگی هوا، مدارس مقطع ابتدایی تعطیل می‌شوند، از فروش مجوز روزانه طرح ترافیک خودداری کند که رفع این محدودیت منوط به رایزنی مجدد با مراکز آموزشی خواهد بود.

مصوبات شورای اسلامی شهر تهران پس از تایید فرمانداری قابلیت اجرا پیدا می کند.

جعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی این موضوع تاکید کرد: پلیس نیز باید در این روزها که فروش آرم ممنوع است، نسبت به اعمال قانون با جدیت بیشتری اقدام کند.

همچنین یک فوریت بررسی نرخ‌گذاری بلیط مسیر مترو تهران – پرند در یک هفته ابتدایی فعالیت این ایستگاه نیز با حداکثر آرای موافق اعضای شورای اسلامی شهر تهران تصویب شد.

مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز یکشنبه در حاشیه یکصد و نود و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران درجمع خبرنگاران با بیان اینکه بحث آلودگی هوا هم دائمی شده است،گفت: امروز نباید فروش طرح ترافیک انجام شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا