فرهنگی

حضور هنرمندان پای صندوق رای غرورآفرین بود

پایگاه خبری -تازه ها     وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خبرگزاری ایرنا با اطلاع‌رسانی‌ موثر در ایام انتخابات شور و نشاط ویژه‌ای در جامعه ایجاد کرد و مانند پوشش جشنواره‌ها و رویدادهای هنری فجر در ماه بهمن موفق‌ درخشید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی تازه ها ، محمدمهدی اسماعیلی روز جمعه – یازدهم اسفند – پس از بازدید از روند اطلاع‌رسانی و پوشش اخبار انتخابات   گفت: دولت نشان داد آن چه برایش مهم است مشارکت است. در طول ۳۰ سال گذشته اکثرا مطبوعات و خبرگزاری‌ها متهم به حمایت از گروه یا جناحی می‌شدند و بعضا خودشان حزب درست می‌کردند؛ ولی دولت سیزدهم، دولت آیت‌الله رئیسی اصل را بر گسترش مشارکت گذاشت.

هنرمندان پیشگام تحول در کشور هستند

اسماعیلی درباره حضور هنرمندان در حوزه انتخاباتی تالار وحدت گفت: واقعا اتفاقی که امروز برای حوزه فرهنگ و هنر رخ داد بی‌نظیر بود. تعداد زیادی از هنرمندان عزیز از صبح در صف‌ها رای دادن ایستاده بودند، حوزه تالار وحدت هم‌اکنون که ۶ ساعت از آغاز انتخابات می گذرد، مملو از جمعیت هنرمندان و اهالی فرهنگ است.

وی گفت: همزمان با حضور اهالی فرهنگ و هنر اجراهای خوبی از هنرمندان موسیقی داشتیم و دوستان ما در خبرگزاری‌ها و صداوسیما پوشش خوبی دادند. آنهایی که تلاش می‌کردند بگویند جامعه هنری با دغدغه های جامعه عمومی همراه نیست، امروز دیدند که هنرمندان ما پیشگام هر اقدام تحولی و افتخارآفرین در کشور هستند.

با تشکیل مجلس قوی تحولات خوبی برای فرهنگ و هنر در راه است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکر از مجلس یازدهم و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: آنها انصافا با حوزه فرهنگ و هنر همراه بودند که نشانه‌اش برنامه هفتم توسعه که به تصویب رسیده است. برنامه هفتم احکام خوبی در حوزه فرهنگ و رسانه دارد.

اسماعیلی تصریح کرد: در مجلس دوازدهم تلاش خواهیم کرد یک دوره درخشان در حوزه تقنینی و اجرایی برای حوزه فرهنگ و هنر و رسانه رقم بزنیم. هنرمندان مطمئن باشند با تشکیل یک مجلس قوی تحولات خوبی در راه خواهد بود.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا