
تردد بیش از ۲۱ هزار زائر عتبات عالیات از مرز خسروی در ایام محرم
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان کرمانشاه، از تردد بیش از ۲۱ هزار زائر عتبات عالیات از پایانه مرزی خسروی از ابتدای ماه محرم تاکنون خبر داد.
بهگزارش تازه ها خبر از کرمانشاه؛ علی سلیمی، مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان کرمانشاه، در گفتگو با رسانهها اظهار داشت: از ابتدای ماه محرم تا پایان روز دوازدهم این ماه، مجموعاً ۲۱ هزار و ۶۷۱ نفر از طریق پایانه مرزی خسروی تردد داشتهاند.
وی با ارائه جزئیات آماری از این ترددها تصریح کرد: از این تعداد، ۹ هزار و ۷۸۳ نفر وارد کشور شدهاند و ۱۱ هزار و ۸۸۸ نفر نیز از کشور خارج شدهاند که نشاندهنده روند فعال این مرز در ایام سوگواری است.
سلیمی با اشاره به روند مطلوب تردد زائران از این مرز بینالمللی گفت: پایانه مرزی خسروی به عنوان یکی از نزدیکترین و امنترین مسیرهای دسترسی به عتبات عالیات شناخته میشود و در ایام محرم نیز شاهد تردد روان زائران بودهایم.
وی افزود که تمامی امکانات و زیرساختهای مورد نیاز برای ارائه خدمات مناسب به مسافران و زائران در این پایانه پیشبینی و مستقر شده است.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، پایانه مرزی خسروی در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد و تمهیدات لازم جهت تسهیل تردد، ارتقای سطح خدمات و استقبال حداکثری از زائران اربعین در دستور کار قرار گرفته است.
انتهای پیام/





