تکنولوژی

جاده ترانزیتی «برکت» مرز خسروی به بهره‌برداری رسید

پایگاه خبری- تحلیلی تازه ها  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: جاده ترانزیتی برکت بطول سه کیلومتر در مرز خسروی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تازه ها سید شهرام کهریزی با اعلام اینکه جاده ترانزیتی برکت با هدف تفکیک مسیر تردد زوار اربعین حسینی(ع) و خودروهای ترانزیتی و باری در محور پایانه مرزی خسروی احداث شده، گفت: با احداث این جاده حتی در ایام اربعین هم روند صادرات و واردات استان از مرز خسروی متوقف نمی‌شود.

وی با بیان اینکه جاده ترانزیتی برکت با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان احداث شده، گفت: این بزرگراه به طول سه کیلومتر  و با عرض ۲۵ متر ساخته شده و دارای کیفیت مناسبی برای تردد کامیون‌ها و ماشین‌های سنگین است و در حال حاضر تردد در آن صورت می‌گیرد و هیچ مشکلی ندارد.

وی عنوان کرد: عملیات ایمن سازی این محور با نصب سه کیلومتر حفاظ بتنی در رفیوژ میانی انجام شده و دیگر اقدامات ایمنی شامل خط کشی و… پس از تردد زوار اربعین حسینی(ع) انجام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: جاده ترانزیتی برکت اربعین سال گذشته به صورت خاکی زیر بار رفت، اما پس از اربعین، عملیات زیرسازی، بتن‌ریزی و آسفالت آن با پیگیری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت که یک خدمت ویژه در حوزه تجاری و تسهیل تردد مسافری از مرز خسروی محسوب می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا