اسلاید

هشدار شهردار منطقه هفت تهران در خصوص خسارت کارتن‌خواب‌ها به فضای سبز

تهران بزرگ – تازه ها  – شهردار منطقه هفت تهران گفت: با شروع فصل سرما افراد کارتن خواب برای آتش روشن کردن به فضاهای سبز آسیب می‌رسانند که محل تجمع آنان باید شناسایی و اقدام لازم در این خصوص انجام شود.

به گزارش تازه ها  از شهرداری منطقه هفت تهران، نصرالله آبادیان روز دوشنبه در جلسه شورای معاونان شهرداری منطقه تاکید کرد: مدیران شهری و شهرداران نواحی نظارت مستمر داشته باشند تا این افراد نتوانند به فضاهای شهری آسیب بزنند.

وی در خصوص سهم منطقه هفت از مترو تهران، با بیان اینکه تلاش ما این است که تا پایان امسال ورودی دوم خط ۳ در ایستگاه سهروردی و ورودی بهار شیراز افتتاح شود،گفت: در خط ۲ مترو هم در ایستگاه شهید مدنی در حال انجام کارهایی هستند که امیدوارم تا پایان سال اجرایی شود.

آبادیان در ادامه بر آمادگی برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارش های پاییزی تاکید کرد و گفت: خوشبختانه چند مانور خوب در این زمینه برگزار شد و آمادگی لازم در خصوص آبگرفتگی احتمالی معابر وجود دارد.

وی ادامه داد: کارهای کوچک و پیش پا افتاده از نظر ما اگر رسیدگی نشود ممکن است در قضاوت مردم به فعالیت های بزرگ در شهر تاثیر منفی بگذارد و کارهای بزرگ هم دیده نشود؛ بر همین مبنا تاکید داریم تلاش کنیم این مشکلات را حل کنیم و اگر با موضوعی مواجه شدیم که مردم خواستار حل و رفع آن هستند، خودمان پای کار بایستیم.

شهردار منطقه هفت تهران همچنین به پروژه TOD (حمل و نقل عمومی و انسان محور) در محله نیلوفر در محدوده ناحیه چهار اشاره کرد و گفت: مشوق هایی برای اجرای آن در این ناحیه در نظر گرفته شده است و باید به مردم به خوبی اطلاع رسانی شود تا در جریان امتیازات که برای شهروندان در نظر گرفتیم، قرار گیرند؛ همان طور که پیش بینی می کردیم استقبال مردم خیلی خوب بود و پیش بینی می کنیم تا قبل از سال مجوزهای خوبی در این منطقه صادر شود.

منطقه هفت از شمال به بزرگراه رسالت، از شرق به خیابان‌ مجیدیه، از جنوب به خیابان‌های انقلاب و دماوند و از غرب به بزرگراه مدرس و خیابان شهید مفتح محدود می شود و این منطقه دارای ۵ ناحیه و ۱۴ محله است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا