اقتصادی

دکل‌های آسیب‌دیده خط ۴۰۰ کیلوولت شادگان و آبادان بازسازی شد

پایگاه خبری- تحلیلی تازه ها    مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: دکل‌های خط ۴۰۰ کیلوولت آسیب‌دیده شادگان و آبادان در طوفان اخیر بازسازی شده‌اند و آماده ورود به مدار است.

علی اسدی اظهار کرد: چهاردهم اردیبهشت ماه بر اثر طوفان شدید، تعدادی از دکل‌های خطوط ۴۰۰، ۲۳۰ و ۱۳۲ کیلوولت شادگان و آبادان دچار حادثه شدند و سقوط کردند.

وی با بیان اینکه در همان ساعت‌های اولیه با انتقال بار و مانور در شبکه، برق منطقه تامین شد، عنوان کرد: با تلاش شبانه‌روزی و بسیج همه امکانات و بکارگیری چندین گروه عملیاتی، دکل‌های ۴۰۰ کیلوولت تعمیر و بازسازی شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان اضافه کرد: برای بازسازی خطوط آسیب‌دیده با توجه به شرایط هور و باتلاقی بودن منطقه، چندین گروه عملیاتی به صورت شبانه‌روزی فعالیت کرده تا دکل‌های آسیب‌دیده، بازسازی شوند.

وی افزود: دکل‌های آسیب‌دیده خطوط ۱۳۲ کیلوولت شادگان و آبادان نیز در مراحل نهایی بازسازی است و هفته جاری وارد مدار خواهد شد.

اسدی یادآور شد: طوفان چهاردهم اردیبهشت ماه خوزستان به تعدادی از دکل‌های خطوط انتقال برق در شادگان و آبادان آسیب جدی وارد کرد و در ساعت‌های اولیه بعد از حادثه با بازدید از محل حادثه و تشکیل جلسه ستاد بحران، عملیات بازسازی خطوط با همه توان عملیاتی توسط شرکت برق منطقه ای استان آغاز شد. در این زمینه مدیرعامل و مدیران شرکت توانیر نیز به دلیل اهمیت خطوط مذکور، از محل حادثه خطوط بازدید کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا