اقتصادی

گرمای شدید برق و آب کرمانشاه را بلعید

پایگاه خبری _تحلیلی تازه ها   رضا داودی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه نیزاظهار کرد: در روزهای اخیر افزایش قابل توجه دمای هوا در سراسر کشور را تجربه کرده‌ایم، به طوری که کمینه دمای هوای ۷۰ درصد از استان‌های کشور افزایش ۲ درجه‌ای را به ثبت رسانده است.

وی با اشاره به افزایش بی‌سابقه دمای هوا در روزهای اخیر و ثبت رکورد گرم‌ترین ماه‌های سال، ادامه داد: با توجه به فرارسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و افزایش دمای هوا و به تبع آن نیاز هم استانی‌های به مصرف بیشتر آب، لزوم مدیریت بهینه مصرف آب دو‌چندان می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه نهایت تلاش خود را به صورت شبانه‌روزی در جهت خدمت‌گزاری به عزاداران حسینی انجام خواهد داد، اما یقیناً گذر موفق از این روزهای گرم تنها به مدد و همکاری همه مردم فهیم در شهرها و روستاهای استان میسر خواهد بود.

وی در پایان از عموم هم استانی‌های درخواست کرد؛ با مدیریت مصرف آب در شبانه روز با این شرکت همکاری کنند تا در ساعات اوج گرما، مشکلی در تأمین آب در سراسر استان پیش نیاید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا